اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۱۴۲

قلب برانکو به تپش افتاد؛ طارمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس! عکس

قلب برانکو به تپش افتاد؛ طارمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس!   عکس
بنابر ادعای رسانه‌های داخلی قول بازگشت طارمی به برانکو داده شده است.
۱۲:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

  برانکو ایوانکوویچ بامداد امروز به همراه تیم پرسپولیس ششمین جام خود طی سه سال اخیر را بالای سر برد تا نامش در تاریخ ایران ماندگار شود.

سرخ‌پوشان با پایان این بازی فصل را به بهترین نحو ممکن به‌پایان رساندند و حال باید آمادۀ شروعی قدرتمند در فصل آینده شوند. البته شاگردان برانکو انتظارات هوادارانشان را بالا برده‌اند و احتمالاً پرسپولیسی‌ها به چیزی کمتر از کسب قهرمانی در آسیا راضی نخواهند شد!

اتفاقی که برای رخ دادن آن نیاز به تقویت هرچه بیشتر تیم و خرید بازیکنان ارزشمند است. مهدی طارمی، مهاجم سابق قرمزهای پایتخت، یکی از نام‌هایی است که همواره حول این باشگاه مطرح است. برانکو لیست جدیدش را به مسئولان باشگاه داده است و ظاهراً نام طارمی هم در آن دیده می‌شود. بنابرادعای نشریه‌های داخلی قول بازگشت این بازیکن به سرمربی کُروات داده شده است و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان نیست.

پیش از این هم خود برانکو چراغ سبز را برای بازگشت بازیکنان جداشده از این تیم نشان داده بود و به نظر می‌رسد پیوستن دوباره مهاجم تیم ملی به جمع سرخ‌ها، هیجان‌انگیزترین خبر ممکن برای پروفسور پرسپولیسی‌ها باشد.

 

 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین